Briose vesele

17 Mai

briose

Nu-i asa ca va plac briosele?Si mie!De data asta am facut niste briose  putin iesite din tipar.In primul rand am folosit forme de tarte pentru ca nu am inca forme speciale…:)) , le-am pus putina crema deasupra , chiar si putin sirop si  gata!Gata de mancat, bineinteles!!!!Iar reteta e simpla, asa pentru dupa-amiezi cand va doriti ceva dulce, nu aveti multe ingrediente si pofta sta pe capul vostru si nu mai scapati de ea.

Ingrediente:

  • 4 oua
  • 100 g faina
  • 15 ml ulei
  • 100 g zahar
  • 2 linguri cacao
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • praf de copt
  • unt pentru uns formele.

Bateti albusurile spuma.Galbenusurile , le frecati cu zaharul si zaharul vanilat, apoi turnati uleiul treptat, ca si cand ati face o maioneza.Adaugati albusurile peste galbenusuri si la urma faina, praful de copt si cacaua.

aluat briose

Eu am lasat o parte simple, fara cacao.Turnati in forme si lasati la cuptor cam 20-25 de minute.

briose

Eu am uns   formele cu unt si am pus   cate o hartie de briose pentru a le putea scoate mai usor.Le lasati sa se raceasca si le insiropati simplu, cu compot din camara.

briose

Pentru crema:

  • 200 ml frisca lichida
  • 200 ml lapte
  • 1 plic praf de budinca OLE.

Este aceeasi crema ca la prajitura KREM A LA KREM.O sa vedeti ,totusi , ca am si crema de ciocolata dar si de culoare roz.Am impartit crema de vanilie in trei parti, una am lasat-o simpla, in alta am adaugat 3-4 picaturi de colorant iar in alta 1-2 linguri de finetti.Si uite asa am obtinut niste briose vesele.

briose cu crema

Hai ca nu e greu,nu?Incercati si voi?Pe copii sigur o sa-i bucure.

6 Răspunsuri to “Briose vesele”

  1. Aurelia Mai 19, 2012 la 6:56 am #

    Par superdelicioase.

  2. georgeta Mai 19, 2012 la 4:33 pm #

    hai Ralu, astept tortul cu buretele…..cum ai zis ca-i zice?? am uitat….sa-ti traiasca baietelul si voi pe langa el, La multi ani Sebi!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

