Brownies

24 Mai

brownies

Ma batea de multa vreme gandul sa incerc reteta de brownies si acum, in sfarsit m-am hotarat.Ce este de fapt aceasta prajitura americana?Este reteta noastra de negresa dar cu ciocolata multa si nu cu cacao, asa cum suntem noi invatati.Este o prajitura aparuta in Statele Unite la sfarsitul secolului al  XIX -lea.Se poate servi cu lapte , cafea sau inghetata ,  si o puteti realiza in diverse moduri: cu frisca, cu caramel , cu alune, dupa imaginatie.Si va sfatuiesc sa folositi ciocolata de buna calitate si cu cel putin 50 % cacao.Eu am folosit de data asta  ciocolata de menaj , nu-i rea, dar se vede diferenta!!!Insa cum la mine in familie exista  devoratori de prajituri, pot spune ca ei nu au simtit diferenta iar a doua zi , surpriza….farfuria era goala!:)).

Asadar, aveti nevoie de:

  • 5 oua
  • 350 g zahar
  • 250 g   unt
  • 150 g faina
  • 250 g ciocolata.

Topiti untul cu ciocolata la foc mic si adaugati zaharul.

brownies

Amestecati pana ce acesta din urma se topeste.Lasati sa se racoreasca putin si turnati ouale intregi, batute  putin inainte.

brownies

Adaugati la sfarsit faina si amestecati cu grija.Ungeti o tava cu unt si ar fi indicat sa  folositi hartie de copt.

brownies

Eu am rupt cateva bucati de biscuiti si am amestecat in aluat.Puteti pune biscuiti cu cacao, dar eu recunosc, am uitat sa cumpar, asa ca m-am multumit cu cateva piscoturi cu vanilie.E de preferat ca biscuitii sa fie tari pentru a nu se sfarama .

Preincalziti cuptorul la 175 grade C si lasati la copt aprox. 35 de minute.Ar trebuie ca interiorul sa fie lipicios iar la suprafata sa se formeze o crusta.

O altfel de negresa pe care va invit sa o incercati!E super ciocolatoasa!Daca vreti, ii puteti adauga deasupra glazura de la prajitura Krem a la Krem.

Va doresc „pofta buna!”

brownies

Lasă un răspuns

